Pomala samba

Michal Samek spec_list na tony.cz
Středa Září 8 10:15:27 CEST 2004

Hmm. Novell je urcite na stejnem zeleze rychlejsi, ale ne az tak moc,
aby to to nove zelezo nedohnalo. Navic oplocks (pokud funguji) by mely
prave pro takove .dbf a spol. aplikace oproti novellu spise vsechno
zrychlit. Ovsem silne pochybuji, ze v dosovem prostredi oplocks funguji;
mozna bych je na serveru zkusil vypnout. Klienti jsou co, cisty dos,
nebo winy? A jaky klient? Byly 2, oba fungovaly dost desne. Jeden byl na
2 diskety, druhy na 4.

Co rikaji logy samby?

Michal Samek