tunelovani, co zvolit

Dominik Škoda Dominik.Dominator na centrum.cz
Středa Září 8 14:23:22 CEST 2004

No nedavno jsem o tom tady na te diskusi také diskutoval. A mel jsem
stejnej problem jak vy. Vyresim jsem to pomoci ssh tunelu. Slysel jsem i
něco o stunelu, takze jen kdyby jste chtel zkusit něco jineho tak třeba
tohle, ale sam jsem to nezkousel a pomoci ssh je to jednoduche. Staci si
vytvorit tunel z vnitrniho PC (to je to za NAT) na to venku s verejnou IP
(na nem musite vytvorit ucet). A pak uz jde komunikovat na
protunelovanych portech.

    S pozdravem D. Škoda
 Osobní stránka: http://skoda.L.cz