centrino support

Dracula007 dracula007 na atlas.cz
Středa Září 8 17:24:28 CEST 2004

Ahoj,

   zajimalo by mne jak je na tom Linux aktualne s podporou Centrina.
   Vim ze Intel snad zpristupnil specifikaci k Centrinu aby bylo mozne
   podporu zabudovat do Linuxu, ale i pres intenzivni googlovani porad
   nemam jasno jak to vlastne je s podporou v aktualnim jadre (2.6.x),
   pripadne jak to bude v nejblizsi dobe (cca 3 mesice).

   Zkoumal jsem changelogy a tam se speedstep/centrino vyskytuje, ale
   na druhou stranu mam nekolik zprav od kamaradu s centrinovymi
   notebooky ze jim to nefunguje.

   Vim ze chipsetu s centrinem je pomerne dost, zajimaly by mne
   zejmena zkusenosti s notebooky "Asus M6842Ne" a "Acer TravelMate
   292LMi", protoze ty mam momentalne "v hledacku".

   diky

T.V.

PS: Jde mi zejmena o podporu speedstemu, setriciho baterky.