Dotaz na vhodnost HW

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Září 8 17:44:36 CEST 2004

On Wed, Sep 08, 2004 at 06:39:16AM +0000, emtom na seznam.cz wrote:
> Sorry, odkliknul sem to driv nez sem to dopsal.
> Ja osobne take vlastnim VIA 800 MHz jako router a web server, a bezi mi to
> na pude uz vice nez pul roku bez problemu. Vetracek je tam ten standartni
> 40x40, a i v lete pri nejvetsich vedrech kdy bylo na pude kolem 45 stupnu,
> slo vsechno bezproblemove. V jadre jsou ovladace jak pro grafickou kartu
> (rozjel sem tam i X Window) tak pro sitovku, zvuk sem nezkousel, jelikoz
> ho nepotrebuji.

Router bez zvukovky je uplne naprd. Ale neni to spolehlivy hardware,
dobry akorat tak pro domaci router. Parkrat se mi uz seknul kernel,
vzdy byl zrejme v nejake silene smycce, protoze normalne studeny
procesor byl varici. Cca 1x mesicne. Kernel mam zkompilovany primo
pro Via Eden.

-- Dalibor Straka