ruzne chovani X aplikace pri ruznem zpusobu spousteni

Tomas Kratochvil tkra na duhasys.cz
Čtvrtek Září 9 08:27:41 CEST 2004

Zdravim,
  mam mensi problem s jednou moji aplikaci. Je to aplikace pro X
window. Kdyz ji spustim rucne po startu tj. otevru xterm a prepnu se
do adresare kde je a tam ji spustim tak jede bez problemu. Ale pokud
ji pustim automaticky pri startu systemu pomoci Xsession tak se do
nekolika minut kousne cely Linux.
Nevite jaky je rozdil mezi temito dvema zpusoby spousteni?
Vyrez Xsession souboru
---------
cd /mnt/flash

/mnt/flash/xcerpani&

/usr/X11R6/bin/icewm

exit 0
---------

uz jsem zkousel i spustit xterm a z nej pak aplikaci, protoze to byl
jeden z rozdilu. Takze Xsession vypadl takhle

---------
cd /mnt/flash

xterm -e /mnt/flash/xcerpani&

/usr/X11R6/bin/icewm

exit 0
---------

ale i tak se to kousalo.
Takze jsem zkousel napred spustit okeni manazer a pak tu aplikaci, ale
ani to nefungovalo

---------
cd /mnt/flash

/usr/X11R6/bin/icewm &