MDK10 - SSH2 - Putty?

david_novy na lion.cz david_novy na lion.cz
Čtvrtek Září 9 09:16:55 CEST 2004

Samozřejmě musíte nakopírovat veřejný klíč na server do uživatelského
účtu do složky .ssh a správně nastavit práva na složku. soubor
pojmenovat u ssh2 jako authorized_keys2 a dát mu práva. Pokuď jste
generoval klíč pomocí putty hgenerátoru, smazat konce řádků (veřejný
klíč), udělat z něj jeden řádek a na začátek připsat ssh-dss.