Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu?

RAY ray na cmd-site.net
Čtvrtek Září 9 14:49:14 CEST 2004

Zdravim všechny.

Dovolte abych se s Vámi podělil o email, který jsem obdržel od českého
zastoupení firmy Novell. Níže také přikládám mojí reakci. Budu rád, pokud se
do tohoto vlákna podělíte o Váš názor na celou věc.

----------  Předaná zpráva  ----------

Subject: Prodej SUSE / DVD
Date: čtvrtek 09 září 2004 14:02
From: "Pavel Tesar" <PTesar na novell.cz>
To: info na openland.cz
Cc: jirka.stavinoha na atlas.cz

Dobrý den pane Stavinoho,
dovolte, abych Vás jménem společnosti Novell-Praha s.r.o. informoval, že Vaši
 aktivitu spočívající v prodeji vypálených DVD nosičů obsahujících SUSE Linux
 Professional považujeme za obchodně nekorektní. FTP verze na serveru SUSE je
 určena ke stažení a provozování tím uživatelem, který si ji stáhne.
 Nevylučujeme, že se proti Vaší aktivitě budeme bránit právní cestou, s
 poukazem na porušení autorského práva, protože distribuce SUSE tvoží tzv.
 souborné dílo, kteréí nejste oprávněn šířit.

S pozdravem,

Pavel Tesař
Channel & OEM Account Manager
Novell-Praha, s.r.o.
tel. +420 283 007 322
gsm +420 724 362 121

Novell - the leading provider of Net Solution Software

Na tento email jsem ragoval následovně: