Jak je to s /boot/grub/grub.conf?

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Čtvrtek Září 9 15:09:17 CEST 2004

On Thursday 09 of September 2004 14:17, Sniper wrote:

> Fajn, spis uvazuju o tom ze si stahnu novou distribuci FC.
> Myslim ze tam je lepsi podpora (Fir IRDA, ALSA, PCMCIA, write do NTFS
> atd.), kdyby to nebyl notebook tak bych zustal asi u 2.4.xx
> Nevidim duvod proc neprechazet...

ja Vam preci ten presun 2.4.x -> 2.6.x neberu a nevytykam, jen jsem chtel
vedet, co Vas k tomu vedlo. To uz ted vim, potreboval jste lepsi podporu pro
svuj hardware.

<advertising type="small">
 BTW - pokud chete prejit Fedora Core 2, co tak rovnou se vsemi aktualizace a
pridanymi balicky, tak jak ji maji v derivatu PROLinux FC2 na Linux-CD.cz ?
</advertising>

Mnoho stesti pri prechodu ...

z.p.

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu