Problem s KDE a X

KubaZ r.kubaz na seznam.cz
Čtvrtek Září 9 15:38:57 CEST 2004

Zdravim,

dokud jsem mel Gnome, vse fungovalo v pohode. Ale ted kdyz si v KDE pustim
konzoli, prepnu se na ni a chci spustit nejaky program (jako root napr. make
xconfig nebo jako obycejny uzivatel Xnest), nahlasi mi to chybu a nic se
nestane. V Xkach se konfigurace nezmenila, v Gnome mi to jelo. Nevite nekdo
co s tim?

Chyba je takova:
Xlib: connection to ":0.0" refused by server
Xlib: No protocol specified

a Xnest hazi toto:
radek na tux ~ $ Xnest :1 -query localhost
_XSERVTransSocketUNIXCreateListener: ...SocketCreateListener() failed
_XSERVTransMakeAllCOTSServerListeners: server already running

Fatal server error:
Cannot establish any listening sockets - Make sure an X server isn't already
run

Predem diky za pomoc a preji pekny den