iptables a pptp pripojeni na w2003

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Září 9 19:33:51 CEST 2004

On Thu, Sep 09, 2004 at 07:01:27PM +0200, Martin Horicky wrote:
> Zdravim,
cau

> nemate prosim někdo zkusenosti z PPTP pripojeni na windows schovane za
> routerem s iptables.
> Porty mam v iptables presmerovane dovnitř site spravne, jelikoz jiné sluzby
> jedou v poradku. Bohužel nejsem schopen zjistit proc to nejede.
Potrebujes moduly
ip_conntrack_proto_gre
ip_conntrack_pptp

a ked je za NAT (predpokladam ze je ale nie je to z popisu jednoznacne) aj
ip_nat_proto_gre
ip_nat_pptp

Mali by byt sucastou netfiltrovskeho patch-o-maticu. Naposledy som ich skusal
asi pred 2mi rokmi a vtedy sposobovali mrznutie routra.

Nebolo by jednoduchsie dat na ten router pptp server?

> S pozdravem Martin Hořický
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
       They called their place of existence the "Universe", not the
                      "Great Programmer/Universe".