Filenames ISO to UTF

Oak oak.brno na seznam.cz
Čtvrtek Září 9 21:52:53 CEST 2004

--
Dobrý den,

no přesně ten jsem měl na mysli, ale i po asi 3 pokusu (myslel jsem si jestli
jsem se nepřepsal nebo nespletl v nějakým písmenu) ho YaST nenašel... Takže
jsem se asi přepsal, protože teď jsem ho našel.
Má rekurzivní procházení adresáři, přesně to co jsem potřeboval. Děkuji za
tip.

Zdraví,

Oak