nahravani internetoveho radia - VYRESENO

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Září 10 06:37:25 CEST 2004

Dne čtvrtek, 9. září 2004 11:16 jste napsal(a):

> Takze treba vysilani, ktere je ve ztratove kompresi mp3 rozbalite do wav a
> provedete aplikaci dalsi ztratove komprese? To mi neprijde moc fajn pro
> kvalitu nahravky.

A to radio vysila v takovem toku, ze se da mluvit o kvalitni nahravce?
POminu-li tedy fakt, ze mpetri je takovy s*ackovy format co ma impulsni
odezvu cca 10-30+ms podle vzorkovani, typu mpegu a typu frame. Mohl by mit
nejmensi teoreticky i 5ms, ale pak by bylo slyset prepinani jednotlivych
frame. Tak a ted si vyberte.

Je t podobny pripad jako s videem VHS: je to nejhorsi system, ale nejvice
rozsireny.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux