yum and fedora legacy

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Září 10 08:33:13 CEST 2004

On Thu, 2004-09-09 at 14:26, Mgr. Radoslav Findrik wrote:
> zdravim,
> prosim vas nakopnite ma niekto smerom na spravny orbit: pokusam sa
> nastavit aktualizaciu serveru s rh9.0 pomocou yum.
> zeditoval som yum.conf
> po spustenie yum update mi pekne stiahne hlavicy, vyriesi si zavislosti
> a opyta sa na potvrdenie zoznamu aktualizovanych balickov.
> odpoviem Y
> a odpoved: ioerror: [errno ftp error] 500 illegal port command.
> na co som zbudol?

na apt-get ? :-)))

Pokud dokazal yum udelat download hlavicek, ty hlavicky jsou spravne
(aktualni k tomu co na tom ftp je), ma dost mista ve /var/cache a protejsi
ftp server umi ftp protokol tak by teoreticky nemel byt problem. Prakticky
to ale muze dopadnout takto. IMHO to co je napr. v FC2 jako "yum" bych
oznacil za celkem povedenou beta verzi (bez ironie), ale ne za stabilni
nastroj. Ovsem, abych jen nehanil na yumu se pry zarputile pracuje.

Mozna ve vasem pripade vyzkouset nejen ftp, ale i http protokol.

	Karel

--
Karel Zak
http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/