antivir "na urovni TCP/IP protokolu"

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Září 10 10:02:34 CEST 2004

Dne pátek, 10. září 2004 09:19 jste napsal(a):
> perfektne. To stejne slo udelat i pro jine protokoly. Vzdycky jsem si
> myslel (a porad to tak delam), ze napriklad pro kontrolu posty potrebuji
> mit nainstalovany mail server, ktery tu postu bude prijimat, kontrolovat a
> pripadne posilat dal.
>
> Existuje neco podobneho pro Linux? Nebo jsem uplne mimo misu a uz davno
> neco takoveho je? Hlavne me to zajima kvuli HTTP protokolu apod.

existuje patch pro iptables, ktery umi ocuchavat obsahy paketu. Tak vytvorite
pravidla, podle kterych se filtruje na zaklade obsahu. Kdysi (rok-dva zpet)
se to tady dost probiralo, hledejte na jyxo.cz: #kaza #kazaa linux

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux