Texťák: ISO-8859-2 to CP-1250

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Pátek Září 10 10:48:40 CEST 2004

V Čt, 09. 09. 2004 v 21:44, Oak píše:
		Zdravím,
Je vidět že pokud jste překládal tak pouze KBabel.

Zkuste emacs, verze 21.3. , že by změna kodování?

C-x RET x utf-16-le-dos RET C-x C-f
 a nebo
C-x RET c utf-16-le-dos RET C-x C-f

Je to v emacs popsáno.

P.S. v samotném PO je také označené kodování - změnit.

                                Hezký den
                                           Tomáš Němec
--
Silver MandrakeClub Member