antivir "na urovni TCP/IP protokolu"

Stanislav Petr stanislav.petr na hosting90.cz
Pátek Září 10 11:13:17 CEST 2004

Dne pátek 10 září 2004 09:19 Jaroslav Filip napsal(a):
> Ahoj vsichni!
>
> Nevim, jestli jsem zvolil spravny subject, ale lepsi me nenapadl. Vcera
> jsem mel moznost vyzkouset u zakaznika Kerio WinRoute Firewall 6.
> Prekvapila me tam jedna vec a zajimalo by me, jestli existuje neco
> podobneho pro linux. Jednalo se o antivir, ktery umel kontrolovat protokoly
> SMTP, HTTP,FTP aj., ktere prochazely skrze router s tim Keriem. Situace
> byla takovato:

Existuje na to modul to iptables. Jmenouje se nejak jako ip_heuristic nebo tak
nejak... Zkuste google. Jinak kdysi jsem se tam prokllikal ze stranek
Clamavu, ale to byly jeste ty stary...

--
Stanislav Petr
senior programmer