nahravani internetoveho radia - VYRESENO

Pátek Září 10 11:13:35 CEST 2004

Pavel Novák <lists na innuendo.cz> wrote:

> Pak by to asi smysl nemělo, mně šlo o nahrání Rádia Beat a lepší mít na
> disku znovu komprezovaný ogg než asf.

pokial v tom ASF nie je viac streamov (aby sa doplnili do kvality) tak je
mozne z neho vytiahnut mp3. Pokial ano, iste by sa to dalo robit tiez ale
trochu zlozitesie. mozno presupnut cez lame --mp3input (resp mencoder)

Nuz a pokial nechcete stratit na kvalite, bude asi lepsie nechat to v .ASF

Posli tento mail 100 svojim znamim - nech vidia aky si idiot
Send this email to 100 your friends - let them see what an idiot you are