kompilacia kernelu

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Září 10 13:38:13 CEST 2004

Zdravim.
Potrebujem do kernelu  (rh9 2.4.20-35.legacy)) strcit IMQ modul. Co znaci
prekompilovat kernel a iptables. Ako som pochopil, tak s tym suvisi aj
zavedenie iptables patch-o-matic.
Lenze ked sa pustim do spustenia patch-o-matic, tak ma okasle s hlaskou ze
2.4.20 kernel je stary.

Takze to vidim tak, ze musim stiahnut 2.4.27 z www.kernel.org. A tu sa
chcem spytat, ake patche sa do neho davaju. Viem ze redhat tam stadartne
dava nejake patche (ale neviem ake a kde ich zohnat). A nie som si isty,
ci si vystacim s originalnym kernelom bez patchov. Chcem to aplikovat na
dva rozne zdroje s roznym harverom (ale zaklad je nejaka doska a intel
procesor). Na jendom bezi navyse soft-raid.

Ako z toho von ?
Vdaka za kazdy napad.

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2