kompilacia kernelu

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Pátek Září 10 16:34:11 CEST 2004

> Zkuste hledat kernel pro RHEL3, ktery to bude mit v sobe. Mozna budete
> mit stesti, protoze to urcite uz nekdo potreboval... (a RH9 a RHEL3 jsou
> si velmi blizci).

Kernel pre rhel3 je problem najst. Nasiel som kernel pre Tao, ktory
vychadza z rhel3. Lenze ten kernel je 2.4.21-20. A na 2.4.21 mi
patch-o-matic-ng tiez hlasi, ze je to stare.

Zostava otazka ci patch-o-matic potrebujem. Neviem totizto ci
obsahuje/neobsahuje moduly pre iptables, ktore mozem nutne potrebovat.
Hlavne aby islo NAT-ko. Module pre irc,icq,quake a podobne mi netreba.

--
   Bc. Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager            Tr. A. Hlinku 2