Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu? - pokracovani

RAY ray na cmd-site.net
Pátek Září 10 17:49:36 CEST 2004

Dne pátek 10 září 2004 15:45 Zdenek Pizl napsal(a):
> Vy tomu nechcete rozumet: Krabice Vam nikdo distribuovat nezakazuje,
> problem je v datovych nosicich, ktere nepochazeji od originalniho tvurce
> distribuce, ale inzeruji, ze jsou od nej.

Kdepak, neinzeroval jsem, že jsou od něj. popis produktu byl doslova takovýto:

"SuSE Linux je velmi kvalitní distribucí, jenž se zaměřuje na uživatelsky
přívětivé prostředí, které zajišťuje vysoký komfort při používání tohoto
systému. Právě SuSE Linux byl jedním z prvních, který oslovil širokou
veřejnost a uživatele po celém světě. Bylo to nejen díky "dotaženému"
konfiguračnímu nástroji YaST (Yet another Setup Tool), ale také špičkově
odvedené práci při sestavení této distribuce. Hledáte-li uživatelsky
orientovaný systém, nezdráhám se prohlásit, že SuSE Linux je světovou
jedničkou.
SuSE Linux 9.1 FTP SET nemá žádnou souvislost s krabicovými produkty
nabízenými společností SuSE Linux AG.<br>
SuSE Linux 9.1 FTP SET byl vytvořen z volně dostupné verze SuSE Linuxu 9.1
nacházející se na adrese ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/9.1/. DVD médium je
"bootovatelné" a lze z něj provést instalaci "klasickým" způsobem, umožňuje
však i provést instalaci např. z NFS či FTP.
Na tomto instalačním DVD médiu na Vás čeká přes 4 GB pečlivě vybraných
aplikací nacházejících se v přes 3000 souborech typu RPM! Za zmínku stojí
také fakt, že SuSE uvolnila i speciální balíček java2-jre, jenž byl v
minulosti tolik nedostatkovým zbožím :)".

Takže v tom problém není. Ale jak už jsem jednou psal - nemá smysl se s nima
hádat,ale prostě to berte jako debatu nad jejich marketingem.
--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net