net-snmp kompilace Slackware 10

Magon magon na dobaledova.net
Pátek Září 10 21:48:51 CEST 2004

On , Kocian Stefan <linux na letemsvetem.cz> wrotq:

> Zdravim a mam nasledujici problem:
>
> pri kompilaci snmp (5.2 + slackware 10) mi configure napise nasledujici
> a  ja bohuzel nevim kam sahnout. na netu jsem nasel radu abych
> doinstaloval  glibc-devel, ale jestli si myslim stravne chodi korektne
> glibc i bez  glibc-devel.
>
> checking for gcc ... gcc
> checking for C compiler default output file name ... configure: error:
> C  compiler cannot create executables
> See config.log for more details --- ale aby se v nem ... vyznalo :o)
>
> dik za kazdou radu
>
> Kocian Stefan

Mel jsem podobny ci ten sam problem s jinou aplikaci, ale vypada to ze obe
pouzivaji stejny zakladni script na verifikaci komponent.
Tusim ze jsem to vyresil tim ze jsem si nasel gcc a pridelil mu vsechna
prava(pres chmod), ale nejsem si uplne jistej.
Ale jednu vec vim jiste, potom az tohle spravite tak to zkousi jestli gcc
pracuje spravne a mi to furt nechtelo najit spravny soubory, pak jsem
zjisil ze nemam slinkovany /usr/src/linux a /usr/src/linux-2.4.22(ve vasem
pripade asi jiny), takze to neumelo najit include soubory.

K tomu config.log, ta chyba je tam zretelne videt, tak ve 2/3 logu by melo
bys spousta cest a podtim prazdny radek, podnim neco ve smyslu ze se
program ukoncil chybou a pak pokracuje nejaka jina cast logu..ta zmet cest
je klicova...

--
Martin Kupec