10MBit sit jede na 270KBps

Vladimir Dvorak dvorakv na vdsoft.org
Sobota Září 11 12:59:02 CEST 2004

David Toman wrote:

>Hmm, ja bych to tvrdil, protoze u FTP prenosu se zas tak moc dat v obou
>smerech v jednu chvili neprenasi, narozdil od jinych aplikaci...

HALF/FULL Duplex je zalezitost skutecne pouze fyzicke vrstvy.
Behem FTP prenosu se v jednom smeru neprenasi tolik dat( v tomto smeru
jde pouze o prenos prikazu ze strany FTP klienta - napr. GET, LIST,
USER, ...), nicmene i tento prenos pouziva IP/TCP, kdy kazda ze stran
musi potvrdit priznakem ACK v TCP hlavicce prijem dat. Tudiz je i zde
rezie vyssich vrstev (v tomto pripadu sitove vrstvy).

Vladimir Dvorak from VDSOFT.ORG