Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje=?ISO-8859-1?B?ILnt+GVu7SBTVVNFIA==?=Linuxu? - pokracovani

z.p na linux-cd.cz z.p na linux-cd.cz
Sobota Září 11 13:03:33 CEST 2004

Quoting RAY <ray na cmd-site.net>:

> [...]

kdyz to ted po sobe ctu, tak to neni jednoznacne vyjadreno - tim , ze tomu date
nalepku SUSE, spojujete je s tim, at chcete nebo ne.

> Kdepak, neinzeroval jsem, 3/4e jsou od nij. popis produktu byl doslova
> takovýto:

... snip ...

> SuSE Linux 9.1 FTP SET nemá 3/4ádnou souvislost s krabicovými produkty
> nabízenými spoleeností SuSE Linux AG.<br>
> SuSE Linux 9.1 FTP SET byl vytvooen z volni dostupné verze SuSE Linuxu 9.1
> nacházející se na adrese ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/9.1/. DVD médium je
>
> Tak3/4e v tom problém není. Ale jak u3/4 jsem jednou psal - nemá smysl se s nima
> hádat,ale prosti to berte jako debatu nad jejich marketingem.
> --
> Jioí Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE

Ja vim, jenom jsem chtel upresnit tu svoji formulaci.

z.p.

--
Zdenek Pizl
Linux-CD.cz