export diskuzi po threadech

Slavek Banko slavek.banko na quick.cz
Neděle Září 12 22:03:08 CEST 2004

Pro účely čtení diskusí ve svém (linuxovém) iPaqu jsem si udělal skript,
který mi v mbox souboru převede kódování z L2 do L1, předměty s mime
kódovaným předmětem převede na obyčejný text a zprávy seřadí podle
předmětu, aby byly související zprávy seřazené za sebou.

Třeba by se vám mohl také hodit... Jenže teď mi nějak blbne (respektive
při zpracování havaruje formail), takže se jej chystám předělat...

Slávek.