padajici GPRS spojeni

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pondělí Září 13 09:50:21 CEST 2004

Zkuste zajit nekam do obchodu, kde maji ten samy BT adapter a zkuste
propojit ten BT adapter s nejakym jinym. Muzete otestovat, jestli to spojeni
chvili vydrzi. Pokud to bude OK, tak je problem v telefonu. Pokud mate
Sony-ericsson, tak reklamovat, protoze to neni normalni. Pokud mate Nokii,
tak nevim, jestli je to na reklamaci, protoze v konferenci o kapesnich
pocitacich se obcas vyskytuji stesky na Nokie a jak jsem tak pozoroval, tak
zalezi na firmware. Zkuste kontaktovat support. Treba mate jen nevhodnou
verzi firmware. S ostatnimi telefony nemam zkusenosti.

TNX