10MBit sit jede na 270KBps

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Pondělí Září 13 10:44:16 CEST 2004

Pavel Kankovsky wrote:

> Ovsem v pripade, ze si jeden z uzlu mysli, ze jede na half-duplexu,
> zatimco druhy si mysli, ze ma full-duplex...
>
> Mimochodem, Linuxy se duplexovym schizmatem vyrovnavaji celkem dobre
> (dokonce tak dobre, ze jsem kdysi az po dlouhe dobe vsimnul, ze pouzivam
> driver sitovky, ktery nastavuje natvrdo full duplex i v pripadech, kdy
> mel byt half duplex), takze by to mohlo byt i tohle schizma.
>
> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
> "Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."

	Nemluve o problemech mezi AutoSense a AutoNegotiation.

	Proste bych _natvrdo_ nastavil na obou koncich (sitovkach) HalfDuplex.
Melo by TO pomoct. Pak bych ev. experimentoval s nastavenim (opet
_natvrdo_ :-) FullDuplex.
	Jen na okraj. Uz se mi stalo (nepamatuju si, zda pri AutoSense ci pri
AutoNegotiation), ze sitovka hlasila rezim duplexu (half/full), ale byla
na AutoNECO a pred kazdym paketem si s protejskem dohadovala rychlost a
mod duplexu. Pak byla prenosova rychlost prave takhle zoufala.

	Ales