Poskozeny souborovy system po restartu

Michal Polivka aout na atlas.cz
Pondělí Září 13 12:42:46 CEST 2004

Přeinstalaci balíku nebrání celkem nic, zatím jsem to nechtěl dělat,
abych mohl pozorovat následky. Navíc programů může být poškozeno daleko
více. Jak poznám co je poškozeno? Jde mi především o příčiny a rozsah
škod. Následky nějakým způsobem odstraním. Jenom mě děsí ta ztráta dat.
Představa, že bych měl otevřenou nějakou důležitou databázi a přišel o
ni je děsivá. Jak je možné, že se jenom tak ztratí data z disku?

M.P.