OT: SPAM !!

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Pondělí Září 13 13:49:59 CEST 2004

BTW: Netusite nahodou jako dlouho trva Thunderbirdu nez se nauci
rozpoznavat spam? Uz nekolik tydnu mu poctive zaznacuju, co je spam a
presto nepozna ani pitomou viagru... Mozna ze to nefunguje. Mate nekdo
podobne zkusenosti s Thunderbirdem?

Nebo netusite jak nasadit na IMAP ucet SpamAssassin?

Dik
Tom