Username v Linuxu

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Pondělí Září 13 14:00:24 CEST 2004

Sniper wrote:

>Jo vim ze to tak je, cekal jsem to.

>Takze jestli jsem pochopil dobre tak to nejde...
>No nic, chtel jsem se jen vyhnout tomu, aby mel uzivatel odlisny
>prihlasovaci jmeno k ftp nez je nazev jeho domeny.

>Diky za odpoved

Zdravim,
typujem, ze na pridavanie uzivatela pouzivate tradicny adduser skript.
Ten sa snazi predstierat inteligenciu a uzivatela s cislom na zaciatku
vam nepovoli.
Ak ale takehoto uzivatela naozaj chcete skuste pouzit namiesto neho
useradd a tam to uz pojde.

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG