Prodej SUSE / DVD - Novell zakazuje šíření SUSE Linuxu? - pokracovani

RAY ray na cmd-site.net
Pondělí Září 13 14:32:58 CEST 2004

Dne pondělí 13 září 2004 14:28 Michal Kubecek napsal(a):

> Takže podle vás je projevem malosti, že místo soudního řízení dotyčného
> nejdřív upozorní, že jeho jednání není v pořádku a vyzvou ho, aby toho
> nechal? Bylo by podle vás ohleduplnější obrátit se rovnou na ten soud?

To je právě ten malý český človíček ;)
Udivující je i to, že kontaktovali mě, jako minoritního prodejce distribucí,
zatímco "velké" prodejce, jenž prodávají rovněž FTP verzi SUSE
nekontakotovali, jsem zmaten....
--
Jiří Stavinoha | Openland.cz | UNITED-NUKE | CMD-SITE
Openland.cz | administrator & webdesigner

UNITED-NUKE | project co-ordinator & translator
e-mail: united-nuke na openland.cz
web site: http://united-nuke.openland.cz

CMD-SITE | administrator & webdesigner
e-mail: admin na cmd-site.net