Username v Linuxu

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Září 13 14:33:51 CEST 2004

On Mon, Sep 13, 2004 at 12:22:25PM +0200, Sniper wrote:
> Takze jestli jsem pochopil dobre tak to nejde...

To bych tak úplně neřekl, můžete ho třeba založit ručně přes vipw. Ale
IMHO si tím přiděláte víc problémů, než kolik jich vyřešíte.

> No nic, chtel jsem se jen vyhnout tomu, aby mel uzivatel odlisny
> prihlasovaci jmeno k ftp nez je nazev jeho domeny.

Pokud jde jen o FTP přístup, pak možná není ani nezbytně nutné zavádět
skutečné uživatelské účty. AFAIK existují FTP démoni, kteří umožňují
vytvářet přesně pro tyto účely databázi virtuálních uživatelů pro
vlastní potřebu.

							  Michal Kubeček