adresar jako /dev/null

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Pondělí Září 13 14:47:33 CEST 2004

On Mon, Sep 13, 2004 at 12:08:05PM +0000, Matus UHLAR - fantomas wrote:

> obavam sa ze bez kernel modulu asi nie. google by mozno nieco nasiel...
> kedysi som pocul o moznosti mountovat /dev/null na nejaky adresar ale
> neviem ci sa to tykalo linuxu a ci to nebol len zart...

Hlavně mi není úplně jasné, jak by to vlastně mělo fungovat. S klasickým
/dev/null je to jasné, je to znakové zařízení, dá se na něj volat
open(), read() vrátí EOF, write() proběhne bez chyb, ale nic neudělá.
Jenže požadavek "adresář, do kterého můžu něco zkopírovat a ono to
"zmizí" už tak jasný není.

							  Michal Kubeček