Username v Linuxu

Lubos Moscovic herrman na herrman.sk
Pondělí Září 13 15:22:36 CEST 2004

Sniper wrote:

>[root na UMAX sbin]# ll adduser
>lrwxrwxrwx    1 root     root            7 dub 10 10:59 adduser -> useradd
>
>useradd: chybne uzivatelske jmeno `1testdomena.cz'
>
>FC1
>
>:-(

Hmmm, bolo asi vhodne zmienit moju distribuciu. U mna na debiane su
adduser a useradd dve rozne applikacie resp. adduser je tusim perlovsky
skript ktory nakoniec vyuziva useradd. Zabudol som, ze nie vsetky distra
maju oba prikazy, pardon.
Skuste na to este pouzit webmin aj ked je to hnusne a niekto by vas za
to mohol dokonca chciet aj kamenovat, ale obcas to vraj pomoze. Ci teraz
to netusim, sam webmin nepouzivam. Posledna moznost by snad bola rucna
editacia prislusnych suborov...

So sudruzskym pozdravom
Lubos "herrman" Moscovic
HOWG