Problémy s DNS (tinydns)

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pondělí Září 13 15:25:22 CEST 2004

Dobrý den,

  Mám tady zajímavý problém s DNS. Občas se stává, že počítač
v Internetu nedostane odpověď na DNS dotaz - Mozilla ohlásí "host not
found", mail se vrátí s "MX record not found".  Problém se mi nepovedlo
nikdy reprodukovat na mém počítači, ale počet hlášení, která jsem dostal
od zákazníků je větší než malý, takže bych věřil, že je někde chyba.

Jako DNS server používám tinydns od djb, domény mají tři nameservery
(např. koren.cz a cestovatel.cz)  Dva nameservery jsou ve stejné
síti, třetí se nachází mimo v hostingovém centru.  Živost počítačů a DNS
monitoruji a nic zajímavého jsem nenašel.

    Nenapadá mne rozumný scénář, proč by mohl resolving nefungovat.
Napadají někoho nějaké nápady?

   Předem děkuji

Věroš Kaplan
--