adresar jako /dev/null

Dusan Zatkovsky zatkovsky na printsoft.cz
Pondělí Září 13 16:47:48 CEST 2004

On Monday 13 of September 2004 14:47, Michal Kubecek wrote:

> Hlavně mi není úplně jasné, jak by to vlastně mělo fungovat. S
> klasickým /dev/null je to jasné, je to znakové zařízení, dá se na
> něj volat open(), read() vrátí EOF, write() proběhne bez chyb, ale
> nic neudělá. Jenže požadavek "adresář, do kterého můžu něco
> zkopírovat a ono to "zmizí" už tak jasný není.

A mne moc nie je jasne, ako chcete osetrit vytvorenie adresaru, ktory
sa de facto vytvorit nema.

mkdir /mnt/devnullfs/lamer
touch >/mnt/devnullfs/lamer/lama.txt
No such file or directory.

Napada ma teda ignorovat vsetky pokusy o vytvorenie adresaru a tvarit
sa ze vsetky adresare tam existuju.

Osobne by som to videl na nejaky ld preload s prepisanymi fopen()
fclose() mkdir() fwrite() fread() a pod.

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky