Problémy s DNS (tinydns)

Michal Stekrt michal-ml na is76.org
Pondělí Září 13 18:05:43 CEST 2004

Zdravim
Nemuze to byt nejaka trivialita jako treba timeout pri cekani na odpoved ?
Mozna pri pretizene lince ta odpoved nedorazi vcas.

Zkuste to monitorovat od zakazniku jestli je to mozne. Nejaky skriptik
co se bude dokolecka dotazovat.

Co takhle pozadat zakazniky o uvedeni presneho casu kdy to neslo a podivat se
do logu na DNS jestli tam ten dotaz dorazil.

Pokud byste udelal zaznam (tcpdump e.g.) na obou stranach tak problem muzete
presneji lokalizovat. Jestli je to u klienta, linkou a nebo na dns.