adresar jako /dev/null

Michal Stekrt michal-ml na is76.org
Úterý Září 14 02:09:26 CEST 2004

Zdravim,

On Tuesday 14 September 2004 08:51, Petr Vileta wrote:

> Uplne mimo tema ...
> ale to je hodne pitoma palikace, lepe receno pitomy programator :-)
> Vytvorim adresar a SAMOZREJME musim zkontrolovat, zda se mi to povedlo.
a samozrejme na devnullfs byste pokazde dostal SUCCESS. IMO jakekoliv kontroly
by byly(ac delany sebegenialnejsim programatorem) bezpredmentne, nebot by
neodrazely skutecny stav a aplikace by se pak chovali divoce.

Na multiuser systemech jsem v tomto ohledu spise priznivcem vyjimek, protoze
nikdy nevite co se s tim souborem (i kdyz vite ze tam urcite je) mezitim
stane :-)

> Muze byt plny disk, nemusim mit prava zapisu... Takovehle programy mam
> nejradeji :-) --
devnullfs (pokud by to fungovalo) IMO nemuze byt nikdy plny :-)
Jaka prava zapisu bude mit takovy adresar ktery prave zmizel v cerne dire a
jakou kapacitu asi ma ta cerna dira ?

Me cela ta myslenka pripada velmi zajimava, ale asi se to neda navrhnout tak
aby s tim aplikace nemeli problemy.

Mejte se fajn
Michal Stekrt