Update balicku Fedory pomoci RPM prikazu

Miroslav Meduna meduna na pors-sw.cz
Úterý Září 14 09:00:25 CEST 2004

Dobry den,nevim,jestli neco nedelam spatne,ale stahl jsem si v praci opravne rpm balicky pro FC2 a doma jsem je zkousel nahrat najednou.Pouzil jsem prikaz RPM -i *.rpm --nodeps (aby to nekricelo na zavislosti), ale bohuzel se mi nepodarilo updatovat rpm.Zkousel jsem i misto parametru -i dat -U a -F. Poradite mi prosim,jak by to melo byt spravne,mam doma pripojeni pres GPRS a nechce se mi to delat pres ten redhati nastroj?Diky za radu.Mirek.

Obsah této zásilky byl zkontrolován na přítomnost virů technologií BitDefender
Odesláno 602Pro LAN SUITE - http://www.software602.cz/