OT: SPAM !!

Pavel Novák lists na innuendo.cz
Úterý Září 14 11:02:02 CEST 2004

petr.kristan na epos.cz wrote:

> To teda rozhodne zadna blbost neni. Velice pochybuju, ze takovyhle
> e-mailovou adresu nejaky bot rozlouskne. Jak ji v textu najde??
> Predpokladem je samozrejme aby tam nebylo uvozujici mailto:

Jsem take proti jakemukoliv komoleni mailu. Co prijde potom? Zacneme
kvuli temhle robotum i komolit url odkazy? Prestaneme ve stranakch
pouzivat tag <a href=...> a napr. odkazy budeme zapisovat treba jako:
http(dvojtecka-a-dve-limitka)www.root.cz(lomitko)clanek(lomitko)2398
Takhle si to predstavujete?

--
Pavel Novák