Update balicku Fedory pomoci RPM prikazu

Ing. Pavel PaJaSoft Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Září 14 11:25:00 CEST 2004

	A co treba knihovny, ktere jsou take v ruznych
exemplarich/interfacech opravdu se vzdu jmenuji balik1 a balik-2...?

> Pouzivejte -U (update), ktery odstrani starou verzi a nahradi ji
> novejsi.

	Hmm... uz jsem i u distribucnich RPM nasel pripady, kdy -U neslo
provest protoze si RPM debilne myslelo, ze presne tu konkretni verzi
neceho potrebuje (a tedy nemuze interne provest rpm -e a rpm -i)... nic
neni samospasitelne.

> Jestlize chcete rucne aktualizovat, musite si zavislosti

	To neni proboha jen o aktualizacich... copak distribuce obsahuje
vse, co clovek potrebuje ke sve praci nebo obsahuje jen to, co clovek
OBVYKLE potrebuje k nejake cinnosti?

> -F je dobra vec, ale v pripade, ze nove balicky se rozpadnou na vic
> dilu, to nefunguje (protoze to nebude chtit aktualizovat
> balik, ktery v
> systemu nemate, protoze drive neexistival a zaroven ten balik
> je potreba
> pro zajisteni vyreseni zavislosti u nove instalovanych baliku).

	Jo a nebo taky najednou zacal potrebovat neco uplne jineho
(napr. laus z posledni doby)... Navic rpm -U <aktualizace> je taky k
nicemu, protoze nainstaluje i veci, ktere tam puvodne nikdo nechtel...
takze -F je spatne, -i je spatne a pomoci -U si zasirame system vecma,
ktere nikdo nechtel... zajimava filosofie..:-(