od koho ziskat certifikat pro https?

Michael Mraka Michael.Mraka na homecredit.net
Úterý Září 14 11:51:43 CEST 2004

% > Napriklad zminena I. CA neni standardne mezi CA v browseru (ani exploreru),
% > takze pri pripojeni na takovy web se vas to stejne zepta jestli
% > duverujete certifikatu podepsanemu touto CA.
% > Navic to maji nejake zmrsene, takze se ten jejich CA certifikat ani neda
% > naimportovat a pta se vas to tudiz pokazde (mozno vyzkouset na

Tak ted se musim omluvit, uz maji ten CA certifikat v poradku (ted jsem
to schvalne zkousel).

% > Tj. pro BFU se situace s timto certifikatem a selfsigned certifikatem
% > vubec nelisi :(.
% >
% > Pouzijte radeji nejakou rozumnejsi CA - napr.  Verisign, Thawte.
%
% sakrys. Maji nejakou ceskou pobocku? Jake pozadavky jsou na vydani

Pres web?!? :)

% certifikatu od nich? Jak si overi ze jsem to skutecne ja, pokud jsou
% nekde za morem?

Overi tezko, ale to I.CA taky :(. Ikdyz uplne zcestny certifikat vam
nepodepisou, nam ho kdysi Thawte 2x vratilo, nez byli ochotni ho podepsat
(firma se v te dobe prejmenovavala a potrebovali jsme cert. na nove
jmeno, ale oficialni platne bylo jeste to stare...).

--mm                                                            Michael Mráka