tunel mezi sítěma

P.L. plnews na seznam.cz
Úterý Září 14 13:44:18 CEST 2004

Vím že je to oblíbené téma, ale stále mi něco uniká, takže hledám dobrou
duši, která mě uvede do problému.

Mám dvě sítě s routerem (FC2) a pomocí IPSEC obsaženého v kernelu 2.6 bych
chtěl rozchodit tunel mezi sítěmi. Nakonfiguroval jsem si racoon, ale nějak
mi není jasné jak udělat konfiguraci pomocí setkey a jakým způsobem zajistit
automatickou inicializaci spojení po restartu nebo přerušení spojení.

Najde se někdo, kdo by mi popsal co je vše potřeba nastavit, případně i
ukázkovou konfiguraci?

Dík

Petr

path include "/etc/racoon";
path pre_shared_key "/etc/racoon/psk.txt"; path certificate
"/etc/racoon/certs";
sainfo anonymous
{
    pfs_group 2;
    lifetime time 1 hour ;
    encryption_algorithm 3des, blowfish 448, rijndael ;
    authentication_algorithm hmac_sha1, hmac_md5 ;
    compression_algorithm deflate ;
}
listen
{