FYI: Linuxovy kernel porusuje 283 patentu

Peto - www.lentus.sk konfery na lentus.sk
Úterý Září 14 21:30:42 CEST 2004

Jaroslav Lukesh wrote:

> No nazdar!
>
> "Linux porusuje 283 patenty" pisou v prave cerstvem nejmenovanem platku
> ProfessionalComputing 9/2004:
>
> "... audit problematickych casti v jadrech 2.4 a 2.6..."
>
> zkracene:
>
> "Z analyzy vyplynulo ze linux potencionalne porusuje 283 ruzne patenty. CElkem
> 98 techto patentu maji spolecnosti, ktere linux podporuji (60IBM, 20 HP, 11
> Intel) a 27 M$.
> Organizace OSRM si nechala tuto analyzu udelat neb chce od 2005 spustit
> program pro pojisteni proti patentovym rizikum, vyplyvajici z uzivani OS
> [...]

IMHO je to OT, cital som to na zive.cz/sk 5-30 (neviem presnejsie) weeks
ago.

Neviem, ci v clanku, ci v diskusii, ktomu boli aj spravne nazory vid gg.
Okrem toho na nejakom linuxwebe (slashdot?) sa k tomu vyjadrili asi tak,
ze islo o *potencialne* porusenie a este dalsie 2-3 ZE a ALE, kt. cely
tento "vyskum" sponzorovany M$postitive (bol presny link) minimalne
spochybnili.

Spokojny spanok :)

Peto