IPSEC - spojí se, ale nepřenášejí se data

Vladimir Dvorak dvorakv na vdsoft.org
Úterý Září 14 23:17:34 CEST 2004

P.L. wrote:

>Na dvou routerech (FC2) jsem nakonfiguroval tunel pomocí ipsec. Spojení se sestaví (IPsec-SA established), ale nepřenášejí se žádná data.
>
>Nevím jestli je to správně, ale do routovací tabulky se nepřidá žádná položka pro vzdálenou síť a ani nemám žádné rozhraní pro VPN (čekal jsem něco jako ipsec0)
>
>Poradíte někdo, kde by mohl být problém?
>
>Dík

Zde zalezi, jake pouzivate jadro. Jadra 2.6.x jiz nevytvari zarizeni
ipsec0 jako tomu bylo u 2.4.x rady.
Pro manipulaci s IPsec kernel stackem u 2.6.x, ktery resi mimojine
routovani sifrovanych paketu, pouzijte prikaz setkey(8) z balicku
ipsec-tools.

Bylo by dobre poslat obsah ipsec.conf a verze softwaru, ktery pozuivate.

Vlada

--
* VDSOFT.ORG           dvorakv na vdsoft.org      *
* (+420) 602 944 941     http://www.vdsoft.org *