Re: tunel mezi sítěma

P.L. plnews na seznam.cz
Středa Září 15 01:07:49 CEST 2004

> Zde zalezi, jake pouzivate jadro. Jadra 2.6.x jiz nevytvari zarizeni
> ipsec0 jako tomu bylo u 2.4.x rady.

Jak jsem psal, mám Fedora Core 2 - jádro 2.6.8

> Pro manipulaci s IPsec kernel stackem u 2.6.x, ktery resi mimojine
> routovani sifrovanych paketu, pouzijte prikaz setkey(8) z balicku
> ipsec-tools.

pomocí setkey (spdadd) mám definovanou komunikaci out a in. Při pingu do
druhé sítě vypíše racoon IPsec-SA established, ale nepřenáší se data

> Bylo by dobre poslat obsah ipsec.conf a verze softwaru, ktery pozuivate.

takový soubor nemám. Podle dokumentace, kterou jsem četl o něm nebyla
zmínka. Pořád mi není jakým způsobem se má sestavení tunelu projevit v
routovací tabulce a jak se to do ní dostane.

> Vlada

Petr