Re: tunel mezi sítěma

P.L. plnews na seznam.cz
Středa Září 15 02:31:24 CEST 2004

> Zkuste tcpdump na obou rozhraních, zapněte logování všech paketů, které
> zahazuje > > > netfilter a sledujte logy. Taky nezapomeňte na povolení IP
> forwardingu (často bývá > >

to jsem zkoušel vůbec žádné pakety ven nejdou

> defaultně vypnutý). Poměrně častou chybou je také to, že zapomenete na to,
> že pakety > jdoucí přes tunel se nesmějí NATovat.

S NATem asi bude problém. Představuju si to tak, že paket do vzdálené sítě
se kompletně zašifruje a protokolem 50 se pošle na bránu sítě, kde se
rozšifruje a pošle na cílovou adresu. Tam mi není jasné, kde by byl problém
v NATem. Připojení je přes ADSL modem a tam se NATu neumím zbavit.

Dík

Petr