LILO hlasi: Warning: '/proc/partitions' does not match '/dev' directory structure. --- co to znamena?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Září 15 08:23:21 CEST 2004

Dobry den,

On Tue, Sep 14, 2004 at 08:54:24PM +0200, AntiTrust - AT wrote:
> Pekny podvecer.
>

> Kamosovi som dal z net-install-rc1 Sarge a mam tuto hlasku:
>
> Warning: '/proc/partitions' does not match '/dev' directory structure.
>      Name change: '/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/disc' -> '/dev/hda'

porovnej si obsah souboru /proc/partitions a podivej se do /dev,
zda tam mas veci jako /dev/ide/host0... apod. Nevim presne, co do
/proc/partitions zapisuje data, ale tipoval bych, ze to souvisi
s /etc/fstab, cili ten bych zkontroloval taky.

Myslim, ze ta hlaska muze znamenat toto: ve fstab-u jsem nasel,
ze mam pripojit souborovy system na
/dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/disc, ale v /dev/ jsem nic
takoveho nenasel, takze pripojuji /dev/hda (samozrejme
s prislusnyma partitions).

Vzniknout to mohlo tak, ze instalator sarge mel jadro s devfs,
kdezto ted v jadre devfs neni.

> Dakujem
>
> AT

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,