Monitorování sítě - Monitorovací Software + odesílání stavu nefunkčnosti formou mailu

Zdenek SUTR Kaminski sutr na valachian-labs.com
Středa Září 15 08:30:31 CEST 2004

On Tue, 14 Sep 2004, Jaroslav Lukesh wrote:

> chtel jednoduchy, tak ten nagios tam nepatri. JInak monitorovat se da taky
> webminem.

Prvni rozchazeni nagiosu mi trvalo cca 30min. Nemyslim si, ze u monu to
bude vyrazne jednodussi. A na nagios si rychle zvyknete pro jeho prijemne
rozhrani :-)

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...