dualboot s winxp

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Září 15 08:51:48 CEST 2004

Zdravim,

On Wed, Sep 15, 2004 at 08:40:21AM +0200, mardon wrote:

> Dekuji za velmi uzitecnou odpoved

mam jeste jednu uzitecnejsi: komu se neleni, tomu se zeleni (a
nezaplnuje konferenci dotazy, na ktere si muze najit odpoved na
googlu do 5-ti minut. Na klicova slova 'dual boot Linux WinXP'
jsem dostal hafo relevantnich odkazu, mezi nimi na prvnim
miste i HOWTO, jak toho dosahnout s GRUB-em). Takze nedelej ze
sebe zbytecneho hlupaka.

> --
> Best regards,
>  mardon                            mailto:mar.don na seznam.cz

Zdravi
Honza Marek