dualboot s winxp

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Září 15 09:31:47 CEST 2004

Zdravim,

On Wed, Sep 15, 2004 at 09:06:13AM +0200, mardon wrote:

> Vazeni panove,
>
> uplny hlupak zase nejsem, tomuto se jiz venuji cirka tyden
> tutorialu jsem precetla nekolik a take prosla nekolik konferenci
> a vysledek je akorat totalne zmateni. Shrnu to
> 1. tutorial - instaluj normalne Linux, LILO do MBR a vse v pohode
> ( v konferencich hafo dotazu ze XP nejedou)

a odpovedi na ne? Nerikaji, jak to opravit?

> 2. vytvorit na 1024 cylindru pro /boot neistalovat LILO do MBR
> upravit boot XP (vyzaduje presunuti XP partition)

Ja LILO uz moc nepouzivam, proto se muzu v teto veci mylit, ale
domnivam se, ze pri nastaveni volby 'lba' uz neni nutne mluvit
u LILA o hranici 1024 cylindru. GRUB toto omezeni nema tez.

> Ja hledam 100% fci a pokud mozno jednoduche reseni, nechci ty XP
> reinstalovat.

pokud ti jde o zarucene reseni, pak si ve svem okoli vyhledej
nejakeho odbornika a nech si to nainstalit od nej. Budes mit
jistotu, ze si ty WinXP neprepises nejakou nahodnou spatnou
volbou pri instalaci apod. Myslim, ze to neni zadna hanba, zvlast
pokud jinak nemas s linuxem zadne zkusenosti.

> Rada pouzivam rceni Dvakrat mer a jednou rez  a jestlize muj
> dotaz pripada nekomu stupidni tak prosim neodpovidejte.

Jak jsem uz psal: na neco lze nalezt informaci (i ve forme HOWTO)
behem mene nez 5-ti minut na Googlu. Neco lze poradit, ale taky
to chce rozumne formulovat dotaz a poskytnout primerene mnozstvi
informaci...

> --
> Best regards,
>  mardon                            mailto:mar.don na seznam.cz

Zdravi
Honza Marek